Trikotnik — 11. domača naloga

Matematika, Gimnazija Bežigrad

Profesor: prof. Vilko Domajnko
Avtor: Anton Luka Šijanec, 2. a

19. oktober 2020

Povzetek

Ta dokument obsega naloge, naročene dijakom 19. oktobra 2020, in njihove rešitve, ki sem jih spisal sam. Naloge obsegajo snov Trikotnik in so iz učbenika. Kjer je bilo potrebno izbrati neke poljubne primere, sem jih vedno izbral naključno.

Kazalo vsebine

1 Učbenik Matematika 2 : Trikotnik — stran 33

7. Načrtaj trikotnik s podatki: c = 4 cm, t_{a} = 5,5 cm, β = 120°.

\begin{matrix}c \\ a \\ b \\ A \\ B \\ C \end{matrix}

8. Načrtaj trikotnike.

a) ; b = 6 cm ; v_{b} = 4 cm ; t_{b} = 5 cm  b) ; a = 5 cm ; v_{a} = 3,5 cm ; γ = 75°  c) ; c = 6 cm ; a = 4 cm ; t_{a} = 5,5 cm  č) ; b = 5,5 cm ; t_{c} = 5 cm ; α = 60°

b