Krožnica, tetiva in tangenta — 10. domača naloga

Matematika, Gimnazija Bežigrad

Profesor: prof. Vilko Domajnko
Avtor: Anton Luka Šijanec, 2. a

15. oktober 2020

Povzetek

Ta dokument obsega naloge, naročene dijakom 15. oktobra 2020, in njihove rešitve, ki sem jih spisal sam. Naloge obsegajo snov Krožnica, tetiva in tangenta in so iz učnega lista profesorja Domajnka. Kjer je bilo potrebno izbrati neke poljubne primere, sem jih vedno izbral naključno.

Kazalo vsebine

1 Učni list Krožnica, tetiva in tangenta : osma naloga — štirje primeri

a) Naj bosta A in B točki, ki sta oddaljeni 5 cm. Nariši krožnico s polmerom 7 cm, ki gre skozi točki A in B.

b) Naj bo A točka, ki je od premice P oddaljena 5 cm. Nariši krožnico s polmerom 4 cm, ki gre skozi A in se dotika p;

d) Naj bosta p in q premici, ki oklepata kot 60°, A njuno presečišče in B točka na premici P, ki je od A oddaljena 5 cm. Nariši krožnico, ki se dotika obeh premic, premice p v točki B.

e) Naj bosta p in q premici, ki oklepata kot 30°, A njuno presečišče in B točka, na premici p, ki je od A oddaljena 5 cm. Nariši krožnico, ki se dotika premice p v točki B, njeno središče pa leži na premici q.

2 Zaključek

Ta dokument je informativne narave in se lahko še spreminja. Najnovejša različica, torej PDFji in L^{A}TEX izvorna koda, zgodovina sprememb in prejšnje različice, je na voljo mojem šolskem Git repozitoriju na https://github.com/sijanec/sola-gimb-2 v mapi /mat/domace naloge/10/. Povezava za ogled zadnje različice tega dokumenta v PDF obliki je http://razor.arnes.si/~asija3/files/sola/gimb/2/mat/domace_naloge/10/dokument.pdf

in/ali https://github.com/sijanec/sola-gimb-2/raw/master/mat/domace_naloge/10/dokument.pdf.

3 Razhroščevalne informacije

Te informacije so generirane, ker je omogočeno razhroščevanje. Pred objavo dokumenta izklopite razhroščevanje. To naredite tako, da nastavite ukaz razhroscevanje na 0 v začetku dokumenta.

Grafi imajo natančnost 100 točk na graf.

Konec generiranja dokumenta: 2020-10-15T23:43:38,591588039+02:00