Trikotnik — konstrukcije — 12. domača naloga

Matematika, Gimnazija Bežigrad

Profesor: prof. Vilko Domajnko
Avtor: Anton Luka Šijanec, 2. a

12. oktober 2020

Povzetek

Ta dokument obsega naloge, naročene dijakom 20. oktobra 2020, in njihove rešitve, ki sem jih spisal sam. Naloge obsegajo snov Trikotnik — konstrukcije in so iz učnega lista profesorja Domajnka.

Kazalo vsebine

1 Učni list Trikotnik — konstrukcije  1
2 Zaključek  2
3 Razhroščevalne informacije  2

1 Učni list Trikotnik — konstrukcije

Načrtaj trikotnik s podatki:

g) c = 10 cm, t_{c} = 10 cm, v_{a} = 8 cm

\begin{matrix}c \\ A \\ B \\ CP H \\ V H \end{matrix}

2 Zaključek

Ta dokument je informativne narave in se lahko še spreminja. Najnovejša različica, torej PDFji in L^{A}TEX izvorna koda, zgodovina sprememb in prejšnje različice, je na voljo mojem šolskem Git repozitoriju na https://github.com/sijanec/sola-gimb-2 v mapi /mat/domace naloge/12/. Povezava za ogled zadnje različice tega dokumenta v PDF obliki je http://razor.arnes.si/~asija3/files/sola/gimb/2/mat/domace_naloge/12/dokument.pdf

in/ali https://github.com/sijanec/sola-gimb-2/raw/master/mat/domace_naloge/12/dokument.pdf.

3 Razhroščevalne informacije

Te informacije so generirane, ker je omogočeno razhroščevanje. Pred objavo dokumenta izklopite razhroščevanje. To naredite tako, da nastavite ukaz razhroscevanje na 0 v začetku dokumenta.

Grafi imajo natančnost 100 točk na graf.

Konec generiranja dokumenta: 2020-10-20T14:48:52,828861255+02:00 Dokument se je generiral aaasecgeninsaaa s.