Množenje vektorja s številom — 20. domača naloga

Matematika, Gimnazija Bežigrad

Profesor: prof. Vilko Domajnko
Avtor: Anton Luka Šijanec, 2. a

12. december 2020

Povzetek

Ta dokument vsebuje domačo nalogo, ki zajema snov Množenje vektorja s številom pri matematiki, in njene rešitve, ki sem jih spisal sam. Kjer je bilo potrebno izbrati neke poljubne naloge, sem jih vedno izbral naključno.

Kazalo

1 Vaje Matematika 2 : stran 50, dve sodi in dve lihi nalogi 317-336  1
2 Zaključek  1

1 Vaje Matematika 2 : stran 50, dve sodi in dve lihi nalogi 317-336

318. Nariši vektor a, dolg 3 cm. Nariši še vektorje: ^{1}

\begin{aligned}& \frac{1}{3}a \\ a) \end{aligned}  \begin{aligned}& \frac{4}{5}a \\ b) \end{aligned}  \begin{aligned}& −\frac{3}{7}a \\ c) \end{aligned}  \begin{aligned}& −\frac{3}{4}a \\ č) \end{aligned}  \begin{aligned}& \frac{5}{4}a \\ d) \end{aligned}  \begin{aligned}& \frac{7}{5}a \\ e) \end{aligned}  \begin{aligned}& −\frac{3}{2}a \\ f) \end{aligned}  \begin{aligned}& −\frac{8}{5}a \\ g) \end{aligned}

\begin{aligned}& \sqrt{2}a \\ h) \end{aligned}  \begin{aligned}& \sqrt{5}a \\ i) \end{aligned}  \begin{aligned}& −\sqrt{7}a \\ j) \end{aligned} \begin{aligned}& −\sqrt{10}a \\ k) \end{aligned} \begin{aligned}& \frac{\sqrt{3}}{4}a \\ l) \end{aligned}  \begin{aligned}& \frac{\sqrt{6}}{7}a \\ m) \end{aligned}  \begin{aligned}& −\frac{\sqrt{12}}{3}a \\ n) \end{aligned} \begin{aligned}& −\frac{\sqrt{15}}{8}a \\ o) \end{aligned}

320. Nariši pravokotnik ABCD s podatki: a = 6 cm, b = 2 cm. Nariši še −\frac{3}{2}AC + \frac{\sqrt{2}}{2}BC.

325. Naj bo

329. Nariši daljico AB, dolgo 6 cm. Na njen nariši tako točno M, da velja |AM| : |MB| = 1 : 2, in tako točno N, da velja |AN| : |AB| = 1 : 2. Vektorja AM in AN izrazi z vektorjem AB.

2 Zaključek

Ta dokument je informativne narave in se lahko še spreminja. Najnovejša različica, torej PDFji in L^{A}TEX^{2} izvorna koda, zgodovina sprememb in prejšnje različice, je na voljo v mojem šolskem Git repozitoriju na https://git.sijanec.eu/sijanec/sola-gimb-2 v mapi /mat/domace naloge/20/. Povezava za ogled zadnje različice tega dokumenta v PDF obliki je http://razor.arnes.si/~asija3/files/sola/gimb/2/mat/domace_naloge/20/dokument.pdf

in/ali https://git.sijanec.eu/sijanec/sola-gimb-2/raw/branch/master/mat/domace_naloge/20/dokument.pdf.

Razhroščevalne informacije

Te informacije so generirane, ker je omogočeno razhroščevanje. Pred objavo dokumenta izklopite razhroščevanje. To naredite tako, da nastavite ukaz razhroscevanje na 0 v začetku dokumenta.

Grafi imajo natančnost 100 točk na graf.

Konec generiranja dokumenta: 12. december 2020 ob 18:22:09^{3} Dokument se je generiral R0qK1KR2 s.

1Za sezname ne uporabljam več enumerate, ampak tasks (Deutsche Kvalität)

2Za izdelavo dokumenta potrebujete f5ff skript Antona Luke Šijanca, TeXLive 2020 in operacijski sistem DebIan/GNU/Linux. Za urejanje priporočam urejevalnik besedil vim in pregledovalnik PDF dokumentov evince.

3To ne nakazuje dejanskega časa, ko je bil dokument napisan, temveč čas, ko je bi dokument generiran v PDF/DVI obliko. Isto velja za datum v glavi dokumenta. Če berete direktno iz LaTeX datoteke, bo to vedno današnji datum.